філос. творчість, орієнтована на проблеми, пов”язані з реліг. тематикою. В основі Р.ф. лежить духовний досвід і віра пізнаючого суб”єкта. Звідси й характерна особливість Р.ф. Йдеться про джерело останньої, за яке слугує інтуїтив віри, що, в свою чергу, сприймається за аксіоматичну істину. На відміну від богослов”я, Р.ф. не апелює безпосередньо до авторитету. Поряд з інтуїтивним спогляданням і духовним досвідом вона визнає й раціональне обгрунтування реліг. фактів і феноменів. У дослідницькій літературі в контексті Р.ф. виділяють її християнські (православний, католицький і протестантський), буддійський і ісламський варіанти. Сарапін Олександр.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

You may also like

РЕЛІГІЙНІ ІДЕНТИЧНОСТІ В ЇХ СУТНОСТІ І КОНФЕСІЙНИХ ВИЯВАХ: український контекст
РЕЛІГІЙНІ ІДЕНТИЧНОСТІ В ЇХ СУТНОСТІ І КОНФЕСІЙНИХ ВИЯВАХ: український контекст
0

ВСТУП (Л. Филипович) Частина 1. РЕЛІГІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ В ЇЇ РЕЛІГІЄЗНАВЧОМУ ОСМИСЛЕННІ Розділ перший. РЕЛІГІЙНА ТА КОНФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНОСТІ: СПІВВІДНОШЕННЯ ...
Read More

No Comment

You can post first response comment.

Leave A Comment

Please enter your name. Please enter an valid email address. Please enter a message.

Дякуємо!

Тепер редактори знають.