(між 260 та 265 – 338/339) – римський церковний письменник, історик, єпископ Кесарії Палестинської (від 311). В історичних дослідженнях спирався на досягнення античної наукової думки. “Церковна історія” Є.К. хронологічно охоплює період від виникнення християнства до 324, поряд із фантастичними сюжетами містить цінний фактологічний матеріал. У панегірику Є.К. “Житіє імператора Костянтина” апологетизується союз церкви з державою. Його праці: “Церковна історія”. //Соч., т.1-2. 1850-58. Кочан Наталія
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.
Монографія присвячена аналізу феномену релігієзнавства, його співвідношення з теологією й атеїзмом. Розкривається авторське бачення природи релігієзнавства в його ...
Вступ. Конфесія як інституалізована релігійність (А.Колодний). Розділ 1. КОНФЕСІЙНЕ БАГАТОМАНІТТЯ СВІТУ ТА УКРАЇНИ (А.Колодний) 1. Релігія в контексті ...
No Comment
You can post first response comment.