народна назва старод. слов’ян. свята, яке знаменує кінець весни і початок літа й пов’язане із рядом обрядових дій, породжених вірою наших предків у рослин. духів. Звідси – основою обрядовості З.с. став культ рослинності (культ берізки, тополі, осики, клена, липи тощо). З.с. злилися із христ. святом Трійці, але обрядові дії збереглися незважаючи на те, що виникли у давнину і не мали ніякого відношення до змісту христ. Початок З.с. залежить від Пасхи – їх відзначають на сьому після Великодня неділю. Сапіга Василь
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.
Монографія присвячена аналізу феномену релігієзнавства, його співвідношення з теологією й атеїзмом. Розкривається авторське бачення природи релігієзнавства в його ...
Вступ. Конфесія як інституалізована релігійність (А.Колодний). Розділ 1. КОНФЕСІЙНЕ БАГАТОМАНІТТЯ СВІТУ ТА УКРАЇНИ (А.Колодний) 1. Релігія в контексті ...
No Comment
You can post first response comment.