(1857-1939) – франц. соціолог, етнолог і релігієзнавець, послідовник Е.Дюркгейма. Розвинув оригінальну концепцію духовності первісної людини як комплексу мислення, що мало колективний характер і формувалося первісним соціальним середовищем. Головними елементами цього комплексу вважав мову, мораль і релігію. Релігія, на думку Л.-Б., виникла внаслідок існування у первісних людей дологічного мислення, яке глибоко відмінне від мислення сучасних людей тим, що воно підлягало закону партиципації (співпричетності), живилося містикою та афективними уявленнями про надприродне як цілком реальне. Саме це зумовило створення “колективних уявлень”, які не вкладаються в звичайну схему сучасного логічного мислення. Уявлення Л.-Б. про релігію як продукт дологічного мислення суперечили реалістичному поясненню самого релігійного процесу, історії релігії в цілому. В подальшій науковій діяльності Л.-Б. відмовився від концепції дологічного періоду в історії людського мислення. Його праці: “Мислительні функції в первісих суспільствах” (1922), “Первісне мислення” (1935) та ін. Танчер Володимир

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

You may also like

РЕЛІГІЙНІ ІДЕНТИЧНОСТІ В ЇХ СУТНОСТІ І КОНФЕСІЙНИХ ВИЯВАХ: український контекст
РЕЛІГІЙНІ ІДЕНТИЧНОСТІ В ЇХ СУТНОСТІ І КОНФЕСІЙНИХ ВИЯВАХ: український контекст
0

ВСТУП (Л. Филипович) Частина 1. РЕЛІГІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ В ЇЇ РЕЛІГІЄЗНАВЧОМУ ОСМИСЛЕННІ Розділ перший. РЕЛІГІЙНА ТА КОНФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНОСТІ: СПІВВІДНОШЕННЯ ...
Read More

No Comment

You can post first response comment.

Leave A Comment

Please enter your name. Please enter an valid email address. Please enter a message.

Дякуємо!

Тепер редактори знають.