термін християнського богослов`я, який встановлює цілковиту тотожність сутностей трьох Божественних Осіб (Трійці) – Отця, Сина та Св. Духа. Таке ототожнення означає розуміння Бога як триєдиного, тобто єдиного за сутністю та троїстого в іпостасях (особах). Кінцевого вигляду формула “єдина сутність та три іпостасі” затверджена в 362 на Александрійському Соборі. Христокін Геннадій
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.
Монографія присвячена аналізу феномену релігієзнавства, його співвідношення з теологією й атеїзмом. Розкривається авторське бачення природи релігієзнавства в його ...
Вступ. Конфесія як інституалізована релігійність (А.Колодний). Розділ 1. КОНФЕСІЙНЕ БАГАТОМАНІТТЯ СВІТУ ТА УКРАЇНИ (А.Колодний) 1. Релігія в контексті ...
No Comment
You can post first response comment.