необуддист. секта, заснована в Японії в 1987 духовним вчителем-махаяністом, практикуючим йогом Сьоко Асахарою. Останній видав понад десяток книг, де виклав своє вчення, яке вважає синтезом світових релігій – буддизму, індуїзму, гімалайської йоги, даосизму, християнства. А.С. пропонує себе як науково обгрунтовану релігію, яка використовує досягнення сучасних наук. А.С. базується на “П”яти Стовпах” віри, за якими визнається Великий Гуру, який пізнав істину і досяг звільнення й просвітлення, здатний вести за собою своїх учнів; необхідність розробленої несуперечливої віросповідної доктрини і системи дійсних духовних практик, шляхом яких вже йшли попередники, продемонструвавши позитивний досвід; обов”язковість ініціації – особливих способів передачі цього досвіду і таємних знань наступникам. Для позбавлення стресів, здобуття душевної стабільності, вирішення проблем здоров”я, розвитку природніх задатків, поліпшення пам”яті, виконання бажань, підвищення енергетичного і духовного рівня, врешті-решт досягнення просвітлення віруючих А.С. вчить перебувати в 4 “великих невимірних станах душі”: святої любові до всіх живих істот; святого співстраждання до душ, далеких від істин; святої похвали тим, хто на шляху духовного розвитку; святої байдужості до проявів доброї чи поганої карми. Оголошене спасіння людей від страждань, досягнення ними щастя, звільнення як кінцевої мети організації бачиться через кінець світу (1997) і самовдосконалення кожного на шляху самана (ченця). Останні об”єднуються в напівтаємні, із суворою внутрішньою дисципліною групи, які становлять ядро секти. Послідовників А.С. налічється близько 35 тис. в Японії, Німеччині, США, Росії, Шрі-Ланці та ін. країнах, де існує біля 25 т.зв. тренувальних храмів. В них відбувається вивчення філософії вчителя, проводятьсятехнічні види практики, медитація, практичне накопичення заслуг (як правило, у формі жертвувань), ініціації тощо. Громади займаються просвітн., благодійн., культурн., оздоровчою діяльністю. Послідовники А.С. з”явились в 1992 в Росії. Після масових газових диверсій секти в Японії її центри в Москві закриті. Малочисленні групи послідовників А.С. є і в Україні. Офіційно в реєстрції їм відмовлено, хоч вони й прагнуть дистанціюватися від япон. і москов. Центрів А.С. Филипович Людмила.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

You may also like

РЕЛІГІЙНІ ІДЕНТИЧНОСТІ В ЇХ СУТНОСТІ І КОНФЕСІЙНИХ ВИЯВАХ: український контекст
РЕЛІГІЙНІ ІДЕНТИЧНОСТІ В ЇХ СУТНОСТІ І КОНФЕСІЙНИХ ВИЯВАХ: український контекст
0

ВСТУП (Л. Филипович) Частина 1. РЕЛІГІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ В ЇЇ РЕЛІГІЄЗНАВЧОМУ ОСМИСЛЕННІ Розділ перший. РЕЛІГІЙНА ТА КОНФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНОСТІ: СПІВВІДНОШЕННЯ ...
Read More

No Comment

You can post first response comment.

Дякуємо!

Тепер редактори знають.