(н.1916) – амер. соціолог релігії. Один з видатних представників функціоналізму в релігієзнавстві. Професор Оберлін-коледжу в штаті Огайо (США). Основні концептуальні погляди на релігію, її природу, сутність, функціональність викладені в книзі “Наукове вивчення релігії” (1970). Й. розглядає релігію як систему вірувань і дій, за допомогою яких індивід, людська спільнота вирішують складні проблеми свого життя. Релігія, як стверджує Й., є засіб для “релятивації” людських страждань. Виводячи релігію з антропологічної природи людини, Й. приходить до висновку про вічність релігії,її присутність у свідомості кожного індивіда. Значний вклад зробив в аналіз функціональної ролі релігії в суспільстві, приділяючи особливу увагу інтеграційній, регулятивній функціям релігії. Й. стверджував, що функціональність релігії історично і соціально детермінована і є її сутністною характеристикою. Його праці: “Наукове вивчення релігії” (1970) та ін. Бабій Михайло.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

You may also like

РЕЛІГІЙНІ ІДЕНТИЧНОСТІ В ЇХ СУТНОСТІ І КОНФЕСІЙНИХ ВИЯВАХ: український контекст
РЕЛІГІЙНІ ІДЕНТИЧНОСТІ В ЇХ СУТНОСТІ І КОНФЕСІЙНИХ ВИЯВАХ: український контекст
0

ВСТУП (Л. Филипович) Частина 1. РЕЛІГІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ В ЇЇ РЕЛІГІЄЗНАВЧОМУ ОСМИСЛЕННІ Розділ перший. РЕЛІГІЙНА ТА КОНФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНОСТІ: СПІВВІДНОШЕННЯ ...
Read More

No Comment

You can post first response comment.

Leave A Comment

Please enter your name. Please enter an valid email address. Please enter a message.

Дякуємо!

Тепер редактори знають.