(від лат. adventus – пришестя) – течія пізнього протестантизму, яка виникла в 30-х 19 ст. у США. Його засновник У.Міллер пророкував друге пришестя Ісуса Христа між 1843 та 1844. Попри провал пророкування вчення про близьке друге пришестя посідає особл. місце у догматиці А., яка вперше була кодифікована 1845 на з’їзді в Олбані (США). Вважається, що друге пришестя буде супроводжуватися воскресінням праведників, після тисячолітнього царства Христа воскреснуть і неправедні. А. зберіг від баптизму водне хрещення дорослих й омовіння ніг. З ім’ям Е.Уайт пов’язані ін. положення віровчення А.: дотримання суботи (“четверта заповідь”), заперечення безсмертя душі, раю та пекла, а також введення “санітарної реформи”, складовою частиною якої є заборона вживати м’ясо ” нечистих” тварин, каву, алкоголь тощо. Найчисленніша течія сучас. А. – Церква адвентистів сьомого дня, яка налічує бл. 5 млн. членів, веде широку місіонер. роботу, утримує лікарні, школи, сиротинці, будинки перестарілих. В Україні діє Уніонна конференція Церкви АСД (біля 500 громад, більше 40 тис. членів) – складова частина Євро-Азійського дивізіону. Серед ін. течій А. – адвентисти-реформісти, церква Бога (сьомого дня), адвентист. християн. церква та ін. Єленський Віктор

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

You may also like

РЕЛІГІЙНІ ІДЕНТИЧНОСТІ В ЇХ СУТНОСТІ І КОНФЕСІЙНИХ ВИЯВАХ: український контекст
РЕЛІГІЙНІ ІДЕНТИЧНОСТІ В ЇХ СУТНОСТІ І КОНФЕСІЙНИХ ВИЯВАХ: український контекст
0

ВСТУП (Л. Филипович) Частина 1. РЕЛІГІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ В ЇЇ РЕЛІГІЄЗНАВЧОМУ ОСМИСЛЕННІ Розділ перший. РЕЛІГІЙНА ТА КОНФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНОСТІ: СПІВВІДНОШЕННЯ ...
Read More

No Comment

You can post first response comment.

Leave A Comment

Please enter your name. Please enter an valid email address. Please enter a message.

Дякуємо!

Тепер редактори знають.