(1575-1624) – німецький філософ-містик, представник пантеїзму. Спираючись на трактування біблійних текстів, Б. охоплював у суперечливій та фрагментарній формі широке коло проблем (натурфілософію, антропологію, етику тощо). Розглядав світ як рух та поєднання суперечностей, а Бога як “прірву”, що породжує “основу”. В етичному аспекті вчення Б. вело до незалежності моральної оцінки людини від її віровизнання. Твори Б. були різко критиковані лютеранами. Водночас вони справили вплив на окремих представників німецького пізнього Просвітництва, романтизму, а також німецької класичної філософії. Його праці: “Аврора, або Ранкова зоря в сходженні” (1612), “Про народження та означення всіх сутностей” (1622), “Велика таємниця, або Пояснення першої книги Мойсея” (1623) та ін. Каушанський Петро

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

You may also like

РЕЛІГІЙНІ ІДЕНТИЧНОСТІ В ЇХ СУТНОСТІ І КОНФЕСІЙНИХ ВИЯВАХ: український контекст
РЕЛІГІЙНІ ІДЕНТИЧНОСТІ В ЇХ СУТНОСТІ І КОНФЕСІЙНИХ ВИЯВАХ: український контекст
0

ВСТУП (Л. Филипович) Частина 1. РЕЛІГІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ В ЇЇ РЕЛІГІЄЗНАВЧОМУ ОСМИСЛЕННІ Розділ перший. РЕЛІГІЙНА ТА КОНФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНОСТІ: СПІВВІДНОШЕННЯ ...
Read More

No Comment

You can post first response comment.

Leave A Comment

Please enter your name. Please enter an valid email address. Please enter a message.

Дякуємо!

Тепер редактори знають.