(1878-1965) – євр. реліг. філософ, представник “діалогічного персоналізму”. Б. розрізнює два світи, обумовлені ставленням індивіда до реальності: перший грунтується на відносинах “Я – Воно”, коли людина сприймає довкілля знеособлені об’єкти, другий – на відносинах “Я – Ти”, що передбачає встановлення невідчужених зв’язків з оточенням. Б. розумів любов як відповідальність Я перед Ти, Бога – як зустріч людини з вічним Ти. Особливою сферою зацікавлень Б. були містика, філософія та етика хасидизму, звідки він виводив “діалогічний” дух, який протистоїть грецькому монологізму. Його праці: “Я і Ти” (1924), “Статті про діалогічний принцип” (1954), “Царство боже” та ін. Єленський Віктор

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

You may also like

РЕЛІГІЙНІ ІДЕНТИЧНОСТІ В ЇХ СУТНОСТІ І КОНФЕСІЙНИХ ВИЯВАХ: український контекст
РЕЛІГІЙНІ ІДЕНТИЧНОСТІ В ЇХ СУТНОСТІ І КОНФЕСІЙНИХ ВИЯВАХ: український контекст
0

ВСТУП (Л. Филипович) Частина 1. РЕЛІГІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ В ЇЇ РЕЛІГІЄЗНАВЧОМУ ОСМИСЛЕННІ Розділ перший. РЕЛІГІЙНА ТА КОНФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНОСТІ: СПІВВІДНОШЕННЯ ...
Read More

No Comment

You can post first response comment.

Leave A Comment

Please enter your name. Please enter an valid email address. Please enter a message.

Дякуємо!

Тепер редактори знають.