“Містик” (бл.335 – бл.394) – візант. церковний письменник, богослов і філософ, представник грецьк. патристики. Г.Н. брав участь в опрацюванні Символу віри, засадничих положень христ. догматики, символічної екзегетики. Вважав, що критерієм істини є Святе Письмо, знання мають випробуватися і перевірятися вірою, вони тим досконаліші, чим ближчими є до богоодкровенних істин віри. Активно виступав проти аріанства. Як прибічник поглидів Оригена зазнав однакової з ним долі: деякі погляди Г.Н., особливо стосовно есхатології, заперечуються офіційним вченням церкви. Його праці: “Велике катехитичне поучення”, “Проти Євномія” (у 12-ти кн.), “Антиєретикус”, “Про Шестоднев”, “Про непорочність людини”, “Про заповіді блаженства”, “Про молитву”, “Про порочності”, “Про християнську досконалість”. // Творения. Т.1-8. 1861-1871. Кочан Наталія

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

You may also like

РЕЛІГІЙНІ ІДЕНТИЧНОСТІ В ЇХ СУТНОСТІ І КОНФЕСІЙНИХ ВИЯВАХ: український контекст
РЕЛІГІЙНІ ІДЕНТИЧНОСТІ В ЇХ СУТНОСТІ І КОНФЕСІЙНИХ ВИЯВАХ: український контекст
0

ВСТУП (Л. Филипович) Частина 1. РЕЛІГІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ В ЇЇ РЕЛІГІЄЗНАВЧОМУ ОСМИСЛЕННІ Розділ перший. РЕЛІГІЙНА ТА КОНФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНОСТІ: СПІВВІДНОШЕННЯ ...
Read More

No Comment

You can post first response comment.

Дякуємо!

Тепер редактори знають.