(латинизов.Аверроес, 1126-1198) – араб. філософ, представник східного аристотелізму. Визнаючи існування бога, він рішуче вікидав релігійну догму про творення богом світу “з нічого”. І.Р. стверджував, що бог – вічне джерело дійсності, а Матерія – єдина основа буття – є вічним джерелом можливості. матерія, за І.Р., не має початку і ніколи не зникне. Заперечував загробне життя, воскресіння з мертвих, безсмертя душі. Безсмертне, відмічав він, людство в цілому, його розумова діяльність. І.Р. був одним із творців вчення про “двоїсту” істину, за яким наукове знання вирішує лише конкретні, часткові питання, а релігія дає узагальнену картину світобудови. Він вважав, що висновки філософії і науки можуть не співпадати з релігійними вченнями. Філософія І.Р. (аверроїзм) дала значний імпульс для розвитку європ. вільнодумства. Шадурський Василь

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

You may also like

РЕЛІГІЙНІ ІДЕНТИЧНОСТІ В ЇХ СУТНОСТІ І КОНФЕСІЙНИХ ВИЯВАХ: український контекст
РЕЛІГІЙНІ ІДЕНТИЧНОСТІ В ЇХ СУТНОСТІ І КОНФЕСІЙНИХ ВИЯВАХ: український контекст
0

ВСТУП (Л. Филипович) Частина 1. РЕЛІГІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ В ЇЇ РЕЛІГІЄЗНАВЧОМУ ОСМИСЛЕННІ Розділ перший. РЕЛІГІЙНА ТА КОНФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНОСТІ: СПІВВІДНОШЕННЯ ...
Read More

No Comment

You can post first response comment.

Дякуємо!

Тепер редактори знають.