церковні письменники 2-8 ст., в твореннях яких християнське віровчення набуває концептуального оформлення. Зусиллями О.Ц. був з’ясований теоретичний (філософський) аспект христ-ва й відповідно було здійснене розмежування останнього від язичницької культури, з одного боку, з іншого – від єретичних вчень. Зокрема, О.Ц. дали витлумачення понять Бога, Христа, людини й людства і узгодили їх з фактом спокутування тощо. При цьому всі проблеми, які поставали перед О.Ц., висвітлювалися в контексті істини, яка вже була присутньою в христ-ві і вимагала лише понятійного підтвердження. Серед найбільш шанованих східних О.Ц. варто відзначити Іринея, Афанасія Олександрійського, Климента Олександрійського, Василія Великого, Григорія Назіанзіна, Григорія Нисського, Іоана Золотоустого, Фоедоріта Кіррського, Іоана Дамаскіна. Серед латинських О.Ц. виділяються Тертулліан, Іларій, Амвросій, Ієронім, Августин, Григорій Великий, Ісидор Севільський. Сарапін Олександр

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

You may also like

РЕЛІГІЙНІ ІДЕНТИЧНОСТІ В ЇХ СУТНОСТІ І КОНФЕСІЙНИХ ВИЯВАХ: український контекст
РЕЛІГІЙНІ ІДЕНТИЧНОСТІ В ЇХ СУТНОСТІ І КОНФЕСІЙНИХ ВИЯВАХ: український контекст
0

ВСТУП (Л. Филипович) Частина 1. РЕЛІГІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ В ЇЇ РЕЛІГІЄЗНАВЧОМУ ОСМИСЛЕННІ Розділ перший. РЕЛІГІЙНА ТА КОНФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНОСТІ: СПІВВІДНОШЕННЯ ...
Read More

No Comment

You can post first response comment.

Leave A Comment

Please enter your name. Please enter an valid email address. Please enter a message.

Дякуємо!

Тепер редактори знають.