(1768-1834) – німецький протестант. богослов і філософ, активно розробляв релігієзнавчі проблеми. Ш. визначив релігію як “спогладання універсуму”, “почуття залежності від нескінченного”, надприродного, від абсолютної світової причини. Підкреслював необхідність містико-психологічного підходу до розуміння релігії, яке виходило з беззастережного визнання її як акту взаємодії людини з Богом, як особистого переживання такого спілкування. Вважав християнство найдосконалішою релігією. Здійснив історичну і текстологічну критику Біблії, яка стала передумовою ліберальної протестантської теології 19 ст. Його праці: “Промови про релігію до освічених людей, які гордують нею” (1799), “Монологи” (1800) та ін. Танчер Володимир

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

You may also like

ДЕРЖАВА І ЦЕРКВА В НОВІТНІЙ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ. Збірник наукових статей Випуск VІІ
ДЕРЖАВА І ЦЕРКВА В НОВІТНІЙ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ. Збірник наукових статей Випуск VІІ
0

«ПАТРІАРШИЙ І СИНОДАЛЬНИЙ ТОМОС НАДАННЯ АВТОКЕФАЛЬНОГО ЦЕРКОВНОГО УСТРОЮ ПРАВОСЛАВНIЙ ЦЕРКВI В УКРАЇНІ»: СТРУКТУРУВАННЯ ПРОСТОРУ ВІДНОСИН ДЕРЖАВИ Й ЦЕРКВИ. ...
Read More
Від пророцтв у релігії до прогнозування в релігієзнавстві: історія, теорія, перспективи
Від пророцтв у релігії до прогнозування в релігієзнавстві: історія, теорія, перспективи
0

ВСТУП ГЛАВА 1. Проблема майбутнього у філософсько-релігієзнавчому дискурсі ГЛАВА 2. Релігійні концепції майбутнього як об’єкт аналізу ГЛАВА 3. ...
Read More

No Comment

You can post first response comment.

Leave A Comment

Please enter your name. Please enter an valid email address. Please enter a message.

Дякуємо!

Тепер редактори знають.