( від лат. nomen – ім”я) – один з напрямів середньовіч. філософії, представники якого вели багатовікову суперечку з т.зв. реалізмом з питань про природу загальних понять – універсалій. Якщо реалісти твердили, що універсалії існують в божеств. розумі як реальні сутності, то номіналісти виходили з того, що реальним існуванням володіють лише окремі речі, а загальні поняття – роди і види – це слова, імена, тобто продукти мислення. На цій підставі Н. заперечував реальність єдиної божеств. субстанції – Святої Трійці, христ таїнств. Возняк Степан.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.
Вступ. Конфесія як інституалізована релігійність (А.Колодний). Розділ 1. КОНФЕСІЙНЕ БАГАТОМАНІТТЯ СВІТУ ТА УКРАЇНИ (А.Колодний) 1. Релігія в контексті ...
ВСТУП (Л. Филипович) Частина 1. РЕЛІГІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ В ЇЇ РЕЛІГІЄЗНАВЧОМУ ОСМИСЛЕННІ Розділ перший. РЕЛІГІЙНА ТА КОНФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНОСТІ: СПІВВІДНОШЕННЯ ...
No Comment
You can post first response comment.