напрям у німец. протестантській теології. Перший період (1777-1797) пов’язується з діяльністю Х.Г. Шторра, яким була започаткована раціоналістична критика догматичного християнства. В 1830 гегельянцем Ф.К.Бауром створюється так звана нова Т.ш. Основним предметом аналізу стали проблеми історії раннього християнства, аналіз книг Нового Заповіту, їх джерела, авторство, ступінь історичної достовірності, час написання. Представники Т.ш. акцентували увагу на протиріччах між чотирма Євангеліями, які відбили боротьбу різноманітних напрямів і тенденцій в християнстві, Евангелії тлумачаться не як розповіді очевидців, а як пізніші переробки загублених писань. Особливе значення набули праці Д.Ф.Штрауса, Б.Бауера та ін., які значно вплинули на Е.Ренана і на атеїстичний світогляд Ф.Енгельса. Глушак Анатолій

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

You may also like

РЕЛІГІЙНІ ІДЕНТИЧНОСТІ В ЇХ СУТНОСТІ І КОНФЕСІЙНИХ ВИЯВАХ: український контекст
РЕЛІГІЙНІ ІДЕНТИЧНОСТІ В ЇХ СУТНОСТІ І КОНФЕСІЙНИХ ВИЯВАХ: український контекст
0

ВСТУП (Л. Филипович) Частина 1. РЕЛІГІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ В ЇЇ РЕЛІГІЄЗНАВЧОМУ ОСМИСЛЕННІ Розділ перший. РЕЛІГІЙНА ТА КОНФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНОСТІ: СПІВВІДНОШЕННЯ ...
Read More

No Comment

You can post first response comment.

Leave A Comment

Please enter your name. Please enter an valid email address. Please enter a message.

Дякуємо!

Тепер редактори знають.