(1884-1976) – нім. протестант, теолог. Вважав, що Бог не є метафізичною, зовнішньою щодо людини сутністю, а існує лише як її корелят, що Христос – особа міфічна. Згідно концепції Б., біблійні тексти не є історичними і мають відповідати уявленням сучасної людини. Оскільки існування Бога не доводиться раціонально, а осягається екзистенціально в акті віри, в біблійних текстах він розрізняє “міф” і “нерігму” – “слово Боже людині”. Осн. завдання теології Б. вбачав у деміфологізації “Нового завіту”, тобто не дослівному розумінні його змісту, а в антропологічному прочитанні, яке символічно виражає ставлення людини до Бога. В цьому Б. вбачав важливу умову розвитку християнства. Його праці: “Теологія Нового завіту” (1948), “Первісне християнство в оточенні античних релігій” (1949), “Віра і розуміння” (1952). Любчик Володимир

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

You may also like

РЕЛІГІЙНІ ІДЕНТИЧНОСТІ В ЇХ СУТНОСТІ І КОНФЕСІЙНИХ ВИЯВАХ: український контекст
РЕЛІГІЙНІ ІДЕНТИЧНОСТІ В ЇХ СУТНОСТІ І КОНФЕСІЙНИХ ВИЯВАХ: український контекст
0

ВСТУП (Л. Филипович) Частина 1. РЕЛІГІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ В ЇЇ РЕЛІГІЄЗНАВЧОМУ ОСМИСЛЕННІ Розділ перший. РЕЛІГІЙНА ТА КОНФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНОСТІ: СПІВВІДНОШЕННЯ ...
Read More

No Comment

You can post first response comment.

Leave A Comment

Please enter your name. Please enter an valid email address. Please enter a message.

Дякуємо!

Тепер редактори знають.