за реліг. вірув. слов’ян, дух хати, домашнього вогнища. Походить від культу предка. На Д. частково перенесені деякі риси Чура (пращура) – обожнюваного родоначальника, родового божества: Д. заколисує немовлят, наглядає за ними, коли вони залишені насамоті. На спорідненість Д. з вогнем вказує білор. назва “дымовой” як антропоморфізація вогню. Д. переважно добрий дух, але коли його не шанують, може завдавати родині шкоду. Лозко Галина

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

You may also like

РЕЛІГІЙНІ ІДЕНТИЧНОСТІ В ЇХ СУТНОСТІ І КОНФЕСІЙНИХ ВИЯВАХ: український контекст
РЕЛІГІЙНІ ІДЕНТИЧНОСТІ В ЇХ СУТНОСТІ І КОНФЕСІЙНИХ ВИЯВАХ: український контекст
0

ВСТУП (Л. Филипович) Частина 1. РЕЛІГІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ В ЇЇ РЕЛІГІЄЗНАВЧОМУ ОСМИСЛЕННІ Розділ перший. РЕЛІГІЙНА ТА КОНФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНОСТІ: СПІВВІДНОШЕННЯ ...
Read More

No Comment

You can post first response comment.

Leave A Comment

Please enter your name. Please enter an valid email address. Please enter a message.

Дякуємо!

Тепер редактори знають.