(бл. 160 – після 220) – знамен. христ. апологет і письменник. Захищав світогляд. і догмат. принципи християнства, критикував гностиків, засуджував античну науку і філософію, проголошував зверхність віри над розумом (“Вірую, бо безглуздо”). Т. сформулював принцип триєдності христ. Бога, виробив поняття його іпостасей. Як однодумець кініків, Т. протистояв Оригену. Бл. 202 впав у монтанізм. Т. властиві парадоксальність мислення, лаконічність, різкий тон. Його праці: “Апологія”, “Про терпіння” та ін. Мозговий Іван. Типи релігійності – поняття, що характеризує спільні (чітко фіксовані суб’єктивні й об’єктивні) показники ступення, характеру релігійності для певної групи віруючих. Т.р. визначаються за результатами соціологічних досліджень і дозволяють виділити певні класифікаційні групи віруючих. В сооціології релігії, як основні, виділяють типологічні групи: 1) переконані, активні віруючі, релігійна орієнтація для яких є домінантною в усіх сферах життєдіяльності; 2) переконані віруючі, пасивні; 3) віруючі з нестійкою релігійною орієнтацією; 4) віруючі, які вагаються між вірою і невірою. Мозговий Іван

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

You may also like

РЕЛІГІЙНІ ІДЕНТИЧНОСТІ В ЇХ СУТНОСТІ І КОНФЕСІЙНИХ ВИЯВАХ: український контекст
РЕЛІГІЙНІ ІДЕНТИЧНОСТІ В ЇХ СУТНОСТІ І КОНФЕСІЙНИХ ВИЯВАХ: український контекст
0

ВСТУП (Л. Филипович) Частина 1. РЕЛІГІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ В ЇЇ РЕЛІГІЄЗНАВЧОМУ ОСМИСЛЕННІ Розділ перший. РЕЛІГІЙНА ТА КОНФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНОСТІ: СПІВВІДНОШЕННЯ ...
Read More

No Comment

You can post first response comment.

Дякуємо!

Тепер редактори знають.