така подія, із-за якої, як це засвідчує біблійна оповідь про вигнання Адама і Єви з раю, людство на замлі стало смертним. Конфесійні богословські системи по-різному інтерпретують її. Якщо одні з них акцентують увагу на гріховній природі людини і необхідності все життя проводити в спокуті своїх гріхів, то Церква Ісуса Христа Святих останніх днів розглядає П.л. як необхідний крок для її прогресу. Саме через життя в цьому смертному світі, в якому кожний зазнає на собі впливу двох сил — добра і зла, людина набуває досвіду, який є необхідним для успадкування божествених якостей. Знаючи, що П. відбудеться, Бог нібито ще в доземному житті завбачив появу Спасителя для спокути П. Адама і Єви, прощення покаяних гріхів в кожної людини зокрема. Колодний Анатолій, Любарець Володимир.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

You may also like

РЕЛІГІЙНІ ІДЕНТИЧНОСТІ В ЇХ СУТНОСТІ І КОНФЕСІЙНИХ ВИЯВАХ: український контекст
РЕЛІГІЙНІ ІДЕНТИЧНОСТІ В ЇХ СУТНОСТІ І КОНФЕСІЙНИХ ВИЯВАХ: український контекст
0

ВСТУП (Л. Филипович) Частина 1. РЕЛІГІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ В ЇЇ РЕЛІГІЄЗНАВЧОМУ ОСМИСЛЕННІ Розділ перший. РЕЛІГІЙНА ТА КОНФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНОСТІ: СПІВВІДНОШЕННЯ ...
Read More

No Comment

You can post first response comment.

Leave A Comment

Please enter your name. Please enter an valid email address. Please enter a message.

Дякуємо!

Тепер редактори знають.