(від грецьк. pneuma – дух, logos – вчення) – у христ. – учення про Святий Дух і взагалі про духовне начало. За христ. богослов’ям, “Дух Святий” є 3-ою іпостассю Бога (див. Трійця), а душа людини – богоданим безсмертним елементом її природи. Поряд з душею деякі богослови допускають наявність у людини ще й особливого духа (див. Трихотомізм). Христ. П. зазнала впливу іудаїзму, гностицизму і неоплатонізму ( напр., вчення останнього про пневму як посередника між матеріальним і нематеріальним). Філоненко Микола

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

You may also like

РЕЛІГІЙНІ ІДЕНТИЧНОСТІ В ЇХ СУТНОСТІ І КОНФЕСІЙНИХ ВИЯВАХ: український контекст
РЕЛІГІЙНІ ІДЕНТИЧНОСТІ В ЇХ СУТНОСТІ І КОНФЕСІЙНИХ ВИЯВАХ: український контекст
0

ВСТУП (Л. Филипович) Частина 1. РЕЛІГІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ В ЇЇ РЕЛІГІЄЗНАВЧОМУ ОСМИСЛЕННІ Розділ перший. РЕЛІГІЙНА ТА КОНФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНОСТІ: СПІВВІДНОШЕННЯ ...
Read More

No Comment

You can post first response comment.

Leave A Comment

Please enter your name. Please enter an valid email address. Please enter a message.

Дякуємо!

Тепер редактори знають.