особливий містичний акт, який, на відміну від будь-якого досвідного пізнання є очевидним сам собою і з позиції суб’єкта, який переживає цей акт, не потребує ніякого обгрунтування. В світлі християн. світоспоглядання Р.д. часто трактується як безпосереднє переживання людиною Бога і як засіб удостовірення його буття. Є дві точки зору на витоки, основу Р.д. Згідно з першою, Р.д. тлумачиться як акт, що випливає безпосередньо від позаприродного, від Абсолюту. Тобто в своїй основі Р.д. проголошується божественним. Прихильники другої точки зору наполягають на винятковій суб’єктивності й індивідуальності Р.д., який, на їх думку, започатковується в глибинах людської психіки. Сарапін Олександр
No Comment
You can post first response comment.