чотирьохтомне видання, підготовлене в 70-х філософ. ф-том Папського Салезіан. Ун-ту в Римі. Оскільки автори книги прагнули дати всебічну характеристику атеїзму, то вона одержала ще назву “Енциклопедія сучасного атеїзму”. В написанні книги брало участь 99 авторів – відомі реліг. філософи, теологи, соціологи. Завданням видання було з’ясувати суть атеїзму, протиставити християн. перспективу атеїстич. вирішенню проблеми, синтезувати “найбільш цінне” у критиці атеїзму. У виданні пропагується головним чином точка зору представників обновленства в катол. церкві, їх підхід до феномену атеїзму. Так, для проф. Дж.Джірарді атеїзм – не лише заперечення Бога, а й відповідь на проблему людини, її ставлення до життя, історії. Джірарді визнає правомірність атеїстич. критики християнства. Оскільки вона стосується спотворень, що мають місце в історич. християнстві, Джірарді відрізняє три типи атеїзму – теоретич., практич. і теоретико-практич. У виданні піддається сумніву науковість марксист. оцінок соціальної ролі християнства. Колодний Анатолій
"
А
Б
В
Г
Д
Е
Є
Ж
З
І
Й
К
Л
М
Н
О
П
Р
С
Т
У
Ф
Х
Ц
Ч
Ш
Щ
Ю
Я
No Comment
You can post first response comment.