будд. (чернеча) громада, що об”єднується в рамках одного монастиря. Існували певні правила вступу в С.: відмова від сім”ї, касти, власності, прийняття обітниці цнотливості, безшлюбності, бриття волосся, носіння чернеч. одягу. Існував складний обряд посвяти в С. Членство в С. необов”язкове, але для тих, хто залишався,- обов”язкове виконання статуту С., який передбачав 10 основних, 250 заборонних і 3000 дрібних обітниць і заборон. Існують як чоловічі, так і жіночі С. Филипович Людмила.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

You may also like

РЕЛІГІЙНІ ІДЕНТИЧНОСТІ В ЇХ СУТНОСТІ І КОНФЕСІЙНИХ ВИЯВАХ: український контекст
РЕЛІГІЙНІ ІДЕНТИЧНОСТІ В ЇХ СУТНОСТІ І КОНФЕСІЙНИХ ВИЯВАХ: український контекст
0

ВСТУП (Л. Филипович) Частина 1. РЕЛІГІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ В ЇЇ РЕЛІГІЄЗНАВЧОМУ ОСМИСЛЕННІ Розділ перший. РЕЛІГІЙНА ТА КОНФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНОСТІ: СПІВВІДНОШЕННЯ ...
Read More

No Comment

You can post first response comment.

Leave A Comment

Please enter your name. Please enter an valid email address. Please enter a message.

Дякуємо!

Тепер редактори знають.