гора в південно-західній частині Єрусалима, де знаходилася єрусалимська фортеця. З усіх чотирьох сторін С. оточений долинами, в давнину він знаходився під владою племені євусеїв. Давньоевр. цар Давид оволодів Сіоном і фортецею, розширив, відбудував і прикрасив її. С. став іменуватися містом Давидовим. У його скелях знаходяться могили Давида й інших іудейськіх царів. У Біблії С. визнається горою святоїю, царственим містом Божим, домом Єврейського бога. В символічному значенні С. – це місце перебування Бога в небесах; це осереддя еврейської “землі обітованої”, місце притягання всіх евреїв. Внаслідок цього рух, спрямований на національне відродження евреїв, відновлення еврейської держави в Палестині з його столицею в Єрусалимі дістав назву “сіонізм”. Щедрін Володимир

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

You may also like

РЕЛІГІЙНІ ІДЕНТИЧНОСТІ В ЇХ СУТНОСТІ І КОНФЕСІЙНИХ ВИЯВАХ: український контекст
РЕЛІГІЙНІ ІДЕНТИЧНОСТІ В ЇХ СУТНОСТІ І КОНФЕСІЙНИХ ВИЯВАХ: український контекст
0

ВСТУП (Л. Филипович) Частина 1. РЕЛІГІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ В ЇЇ РЕЛІГІЄЗНАВЧОМУ ОСМИСЛЕННІ Розділ перший. РЕЛІГІЙНА ТА КОНФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНОСТІ: СПІВВІДНОШЕННЯ ...
Read More

No Comment

You can post first response comment.

Leave A Comment

Please enter your name. Please enter an valid email address. Please enter a message.

Дякуємо!

Тепер редактори знають.