святі, канонізовані православною церквою: а) які є українцями за походженням і жили й діяли в Україні від початків її християнізації й упродовж подальшої історії (препод. Антоній, препод. Феодосій); б) українці за походженням, але з місіонерськими чи ін. церк. цілями опинилися за межами України і там прославилися на релігійній ниві (Іоан, митроп. Тобольський; Леонтій, єпископ Ростовський); в) іноземці за походженням, але жили й прославилися як святі в Україні (Киприян, митроп. Київський; преп. Єфрем Угрин). Свідомість того, що Україна має своїх святих, існувала з давніх-давен. У 1643 в Києво-Печерському монастирі із благословіння митрополита Петра Могили був видрукований спеціальний Молебень з Каноном під назвою: “Правило Молебное ко преподобним Отцем нашим Печерским, и всем Святым, в Малой России просиявшим, певаемое, когда и где кто изволит”. Нараховується С.у.п. понад 170 осіб, з яких 118 були ченцями Києво-Печерської Лаври. На часі канонізація українськими церквами нових святих. Сапіга Василь

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

You may also like

РЕЛІГІЙНІ ІДЕНТИЧНОСТІ В ЇХ СУТНОСТІ І КОНФЕСІЙНИХ ВИЯВАХ: український контекст
РЕЛІГІЙНІ ІДЕНТИЧНОСТІ В ЇХ СУТНОСТІ І КОНФЕСІЙНИХ ВИЯВАХ: український контекст
0

ВСТУП (Л. Филипович) Частина 1. РЕЛІГІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ В ЇЇ РЕЛІГІЄЗНАВЧОМУ ОСМИСЛЕННІ Розділ перший. РЕЛІГІЙНА ТА КОНФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНОСТІ: СПІВВІДНОШЕННЯ ...
Read More

No Comment

You can post first response comment.

Leave A Comment

Please enter your name. Please enter an valid email address. Please enter a message.

Дякуємо!

Тепер редактори знають.