та здатність і привілеї, які Бог надав людям, щоб вони мали можливість вільного вибору між добром і злом. С.в. не є абсолютною і анархічною. Її обсяг зумовлений тим, як ми користуємося нею. Людина може невимушено вирішувати те, який саме вибір зробити, але вона не має свободи у виборі наслідків. Будь-який гріх – чи то в думці, слові або вчинку, що йдуть всупереч Божій волі, — віддаляють нас від Бога і звужують нашу свободу. Свобода — це вічний закон, оскільки Бог хоче, щоб люди виконували Його заповіді свідомо. Любарець Володимир

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

You may also like

РЕЛІГІЙНІ ІДЕНТИЧНОСТІ В ЇХ СУТНОСТІ І КОНФЕСІЙНИХ ВИЯВАХ: український контекст
РЕЛІГІЙНІ ІДЕНТИЧНОСТІ В ЇХ СУТНОСТІ І КОНФЕСІЙНИХ ВИЯВАХ: український контекст
0

ВСТУП (Л. Филипович) Частина 1. РЕЛІГІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ В ЇЇ РЕЛІГІЄЗНАВЧОМУ ОСМИСЛЕННІ Розділ перший. РЕЛІГІЙНА ТА КОНФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНОСТІ: СПІВВІДНОШЕННЯ ...
Read More

No Comment

You can post first response comment.

Leave A Comment

Please enter your name. Please enter an valid email address. Please enter a message.

Дякуємо!

Тепер редактори знають.